Alla inlägg den 11 november 2015

Av frifransvartsjuka - 11 november 2015 22:06

Go kväll


Hade en tid hos läkaren för att starta min rehab i denna svåra tid men blev som sagt tvungen att snabbt flytta och det blev tillbaka till byhåla. Fick jobb snabbt men lya saknas. Dax att ringa och börja om från början med både läkartid samt lägenhet.

Har bränt en vecka på nya jobbet och det känns bra men nu är det bara köra.

M älskar iallafall mig och jag kommer göra allt för att få henne tillbaka. Kommer ta tid för henne med men hoppas verkligen. Sen ligger en utredning i fatet som påverkar oss och barnen som gör det väldigt komplicerat. Räcker inte med att M,s barn inte gillar mig. Det har dem aldrig gjort bara för att dem sett mig som en rival för deras mamma. Tyvärr så vann barnen denna kamp bara för att jag ska vara så jävla konsekvent hela tiden.

Ställde ultimatum på M igår då jag inte klarar av att varken höra eller se henne, för det gör så förbannat ont. BAra radera allt som har med henne att göra. Kanske måste göra det för att visa styrkan av att klara detta.


Go natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards